tisdag.

2009-06-02 - 20:55:22
dagarna rusar förbi känns det som! och vädret vände och blev kallt. De gör inget :) det är lite mysigt med regn väder, åtminstonde när man som jag sitter inne och jobbar, hihi. i måndags var det iofs jätte varmt.

Massa fix och don nu innan bröllopet på lördag. lite pirrigt faktiskt. ska ju stå och prata inför närmare 90 pers. förstår ni hur stolt jag kommer vara över mig själv efter detta? vilket utmaning. ska bli kul, samtidigt som jag längtar tills det är över. så man kan ta ett djuuuupt andetag och inte behöva tänka på bröllopsplanering 24/7. Vilken lättnad :) hiho

medans jag ska sitta på golvet ikväll och fixa med bröllopsgrejor så tänkte jag kika på de där programet med Paris Hilton ikväll, va de nu hette. My new BFF eller något liknande, best friend forever antar jag att det menas med.

Förresten, jag har hittat världens härligaste blogg :) www.linneasskafferi.blogg.se vilken inspiration :)


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

Hejsan Lina . Här sitter jag och bara väntar på att kl. ska bli 10.00 så jag får åka och jobba. Ja det finns inte mycket mer att göra än att vänta, ska bli skönt när det blir klart på toan . Puss och Kram från mammi

2009-06-04 @ 08:44:48

Postat av: Anonym

modig som tusan är du!!!kram syrri

2009-06-08 @ 05:43:54


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: