torsdag.

2009-06-25 - 19:22:01
energi nivån på noll just nu.puh. härligt att det är 26 grader ute och 30 inne. haha. vi har satt på fläktar och vi vädrar så det står härliga till, knappt så man kan ta sig fram i stormen som råder här inne ;)

Jobbat idag som vanligt. alltså sommaren är härlig på alla sätt, men när man jobbar från morgon till kväll så ger det mest ångest. vara inne och jobba från 8 - 18.30 varje dag får en inte på bästa sommarhumöret direkt. suck. jag är sjukt glad för mina två dagar då jag jobbar till 15 alltså. utan dom hade jag INTE pallat, då hinner jag iofs inte njuta av solen direkt, men. semestern är ju inte rekord lång den heller om man säger så. Jag som faktiskt ären äkta sommar och bad tjej, hur klarar jag detta? jobbar alla människor såhär mycket? ska jag göra det i hela mitt liv nu eller? är jag bortskämd?
Jisses, märks det att jag är en smula trött och grinig idag? :P hihi
Jag brukar faktiskt stay posetive, men ibland måste man få klaga, och vad är inte en bättre klagomur än bloggen? :)

JAJA, nog tjatat..  inga bilder från vimmerby än, dom kommer, dom ligger i ett USB minne på posten på väg hem till mig. Chris säger att jag och min pappa är SÅÅÅ 90-tal som skickar bilderna på posten istället för typ msn. haha, kanske det kanske :D

Nu ska jag gå UT litegrann i de härliga vädret.

Bye bitches


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: