Destination Malmö

2009-03-14 - 19:58:17

Idag har jag och love varit i malmö, vi förenade nytta med nöje förstår ni.
Vi skulle nämligen hämta en husbil i hamnen, och då passade vi på att gå på en lite shoppingride på ett köpcentrum som hette mobilia. Inget att hänga i granen direkt, men vi tog en fika och kollade runt lite åtminstonde:)
I hamnen skulle jag gå på toa (där alla lastbilschaffisar gör sina behov) och det var den groteskaste toaletten jag någonsin sett! USCH! ska inte gå in på detaljer men lusten att hoppa i ett badkar med handsprit var stor efter det lilla besöket!

Nåväl, det var en kul tripp iallafall, nu har vi käkat lite och en smulpaj  står på tur. Kommer nog sitta fint i kistan.

Melodifestivalen kommer ju idag och det är ju final för sjutton gubbar ;) haha vet att de flesta som läser min blogg inte är det minsta intresserad av melodifestivalen, jag är smittad av min pojkvän. hihi.
Alla bidrag nästan är bra tycker jag så vi får väl se vem som går vidare.

I morgon blir det lite jobb en stund, sen åker vi hemåt!


Puss



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda sis

hahaha ja handsprit är bra:))

2009-03-15 @ 06:12:22

Postat av: Linda

jaa det var det som var planen:)) gääsp Liiina jag gillar INTE måndagar.......

2009-03-16 @ 05:49:11

Postat av: Jonna

Tack för kommentaren Lina :)

Kram på dig!

2009-03-17 @ 06:51:54
URL: http://jth.blogg.se/

Postat av: carolin

jag gillar melodifestivalen :D

2009-03-17 @ 18:36:58
URL: http://misscarolin.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: