Friday!

2009-03-06 - 21:52:13

Weey, Fredag idag, favvodagen :) Har jobbat som vanligt, efter jobbet åkte jag ut till marieberg och shoppade lite nödvändigheter, bla smink, apoteketgrejor, strumpbyxor och lite annat småttoch gott. Juste köpte en jätte söt topp på H&M och ett fint brunt flätat skärp på Lindex.
Nu har jag myst med min andra halva med tacopaj, stor sallad och Lets dance, och njutit av fredagskvällen och ledigheten :)
Förresten så har Lagerhaus öppnat på marieberg, dom har så mycket roliga och coola saker :) Jag har inte varit i stan på flera månader tror jag, Marieberg har verkligen allt och lite till nu för tiden, och stort fint och frächt har det blivit där inne. Kanon!

I morgon ska jag träna tänkte jag (om denna datan kan fatta hur man öppnar den filen någon gång så jag kan se schemat!!) Sen kommer freddan hit och kollar på melodifestivalen med oss!

Ha de gott!



Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: