Jobb, träning och inspiration

2009-03-10 - 21:33:19
Hellu bloggen!

Idag har jag jobbat hela dagen och sett på medans snön har fallit på gatorna (neeeeeeeeej!). Jag som trodde Mars var en vårmånad, typiskt.
Efter jobbet skjutsade älsklingen mig direkt till friskis där jag körde ett medel/station 70 min. Är helt slut nu kan jag lungt säga, skönt dock.
Sitter i köket och har tänt lite ljus här. Känner mig alldeles uppvriden, och stressad på något konstigt vis. Får ta några djupa andetag och lugna ner mig tror jag. Borde ju dock vara som en zombie efter träningspasset. Men icke!
Ska strax packa lite grann, i morgon förmiddag styr kosan mot skåne, där vi ska jobba och tillbringa helgen. Blir tåget till Varberg på torsdag kväll dock, har lite grejor att fixa där på fredag, sen åker jag tillbaka igen, vi är hund och husvakt nämligen. Men hoppas på att få umgås lite med min fina syster innan jag åker tillbaka. Gärna resten av familjen också.
Men vi får seeeeeeeeee vad som hinns med helt enkelt.

Idag fick jag massor av lust till att baka igen :) Jag har ju fått en jätte fin bakmaskin i julklapp som endast har användts till små sketna pajdegar hittills. Men nu mina vänner, nu ska det bli snurr på den! ;) Åååh, jag ska baka massor av bröd tänkte jag, mockarutor, maränger, banankaka, och ja massa mer!

nej nu ska jag strax packa lite, först ska jag ringa min mamma.


hejrå


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: sis

mmmm vad gott med bakelser:)))var själv sugen på att baka i förrgår men hade bara typ en dl mjöl kvar så det sket sig:)) jaa vi måste ta en fik eller nåt annat är du kommer, puss och kram

2009-03-12 @ 05:11:18


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: