Lördag!

2009-03-28 - 15:59:30

I torsdags fick jag träffa Sanna och Marcus som är i Sverige och hälsar på, och det var så himla kul att få träffa dom!! (och alla andra också såklart!) Vi var bjudna till johns place i varberg nämligen, dels för att träffa sanna och marcus, dels för att ha lite avskedsmiddag för sofie som åker med dom till spanien idag. 13 pers var vi.
har aldrig träffat sannas boyfriend innan och han var hur trevlig som helst. Och det gick rätt bra med engelskan dessutom ;) pjuh. haha.
Saknar dom redan! jag och C ska se om vi kan åka ner och hälsa på dom snart. Sanna har ju dessutom en liten minibulle i ugnen som kommer växa och frodas :) hihi.

Vilken tur att vi är i skåne och jobbar denna veckan så vi kunde åka upp till varberg över kvällen.. Vi åkte dock hem efter middagen, är ju några mil plus att vi skulle upp och jobba.

Nu är jag iaf tillbaks hemma i örebro igen. ikväll blir det lite myskväll med pizza tänkte vi. Har städat också så de är tipp topp här hemma nu :)
Var ut till marieberg idag också tillsammans med tio miljoner andra människor! jisses. Köpte ett par fina vita vårskor från fred perry som jag kikat på ett tag :) Sen köpte jag en söt marinblå/vit liten klänning på gina och lite annat smått och gott ;)
Tänkte ju fota allt men min kamera har fått fötter.

Nu ska jag åka och handla lite, ikväll ska jag göra glass, köpte nämligen en glass-receptbok på lagerhaus för ett tag sen så det blir lönnsirap och valnötsglass. slurp.

  
haha titta vad man kan hitta om man rotar runt lite bland gamla bilder :)



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Hannah

Varför ligger du och emma i en säng nakna och ser ut som apor ? ;)

2009-03-28 @ 22:28:02
URL: http://hannahhun.blogg.se/

Postat av: MAMMI

DEN VAR JÄTTE SNYGG ,PÅMINDE OM LINDAS. PUSS

2009-03-29 @ 21:23:20

Postat av: MAMMI

DEN VAR JÄTTE SNYGG ,PÅMINDE OM LINDAS. PUSS

2009-03-29 @ 21:23:51

Postat av: sanna

kom och hälsa pà snart :) eller kom typ i september eller nâgot :) Puss hjärtat saknar dej!

2009-04-06 @ 12:54:11


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: