Sol sol sol

2009-03-18 - 17:44:37

Ojdå lite dålig update här, har haft lite annat för mig o ingen lust helt enkelt. så kan de va ibland.
Dagarna rusar förbi som vanligt, snart helg igen (!?)
I veckan har jag jobbat, tränat, sen så har vi Cs mamma här i veckan också :) hmm, vad har mer hänt måntro? det förblir oskrivet.

idag har det varit vackert väder, har tillockmed planterat lite vårblommor på jobbet. blev så  fint !! är sugen själv, får väl bli om tre månader eller något när man är hemma på en helg :P Nerå, de skall fixas snarast!

Ikväll blir det träning o lite annat fix.

nu orkar jag inte skriva mer, ska kolla om tvätten är klar, och damtorka lite.



Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: