söndagsplaner

2009-03-08 - 17:09:45

Hellu!

Sitter i köket med en köttfärssås på spisen, ska göra lasagne at frysa in till matlådor var det tänkt. (de kanske inte heter köttfärssås när man ska ha det till lasagne?)
Jaja, strunt i det. Igårkväll kom freddan över, och vi käkade pizza och kollade mello, sen spelade vi Little big planet på vårt Ps3, freddan hade tagit med sig en extra kontroll så vi kunde spela tre :) Det är så himla kul och gulligt de spelet :) Vi hade skit skoj! :)
Idag så har vi tagit lång sovmorgon, sen bar det av till Marieberg, brukar bli vårat söndagsnöje:) Jag upptäckte massa skoaffärer som jag inte sett innan, bla eurosko och en annan skoaffär som heter dna :) Vi hämtade faktiskt hem våran fina tavla som vi köpte i Thailand som var inne för ramning :) Nu ska vi se vart vi ska spika upp den bara, den passar skitbra i lilla hallen insåg vi, men det är tänkt att den ska hänga i sovrummet.. hm, vi får väl se.

Ute snöar det, Neeeej! inte mer nu! Den töar ju bort så fint här ju, typiskt..
ikväll blir det träning, längtar :)

  

 
oj, mörka bilder, de är min fina tavla iallafall som jag ställt upp i sängen på kortet.

so long



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Patric

Häftig tavla! Kan tänka mig att den är ännu snyggare i verkligheten :) Va kostade den där nere?

2009-03-10 @ 09:28:59
URL: http://patricsomfan.blogspot.com

Postat av: Leia

Snygg blogg!!

2009-03-10 @ 15:28:46
URL: http://onlyforever.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: