Måndagssurr

2009-03-02 - 19:18:31
Inatt vaknade jag av att jag log/skrattade. hihi, det var läskigt. sen drömade jag massor med konstiga saker.
Jag drömmer ofta om att jag åker till stallet, skulta alltså, och så står Benjamin där i sin box och så har jag liksom "glömt" att vara där på typ fyra år (sålde honom då). Skit läskigt!! Och alla är jätte arga för att jag inte tagit hand om honom, och ingen köper att jag visst har glömt att åka till stallet i fyra års tid. Och så är jag helt förvirrad och ska gå upp på loftet för att göra iordning mat och tänker "oj undra om det finns någon pellets kvar, de var ju ett tag sen jag var här".. haha! usch men de är verkligen hemskt faktiskt.

Fredag kväll och lördag var jag i Varberg hos mamma och pappa. De var musigt. Träffade lite småkids och sådära också, alltid lika roligt. Gick till mormors grav med ett ljus till henne i lördags i det fina vädret. Sen så var jag ute och åkte i min ensamhet, hihi. Åkte runt litegrann, åkte förbi mitt gamla jobb, stallet osv :) Farmor och farfar fick sig en påhälsning också. Jag saknar lilla trygga varberg ibland, saknar framförallt det här spontana, att hänga hos Linda, ta en kaffe med en vän, snicksnacka massa skit om senaste skvallret, eftersom man vet vem de flesta är i små städer, Ja, ni vet :)
Men, man kan ju inte få allt här i världen. Jag har ju det faktiskt väldans bra, riktigt bra tillockmed. jag har ju världens bästaste, snällaste, snyggaste, finaste, roligaste, mysigaste pojkvän, sånna växer inte på träd ska ni veta. 
Ne hörni, det är inte lätt alla gånger..

Vet ni mer? Idag har jag köpt en almanacka till mig, det behövs. Förstår inte hur jag har klarat mig utan, det har jag iofs inte gjort, jag är så glömsk och klantig ibland alltså, suck. Men nu ska de bli ändring ;)

Ne, nu ska jag sluta skriva massa goja här,  C och jag ska ha en riktigt mysig TV kväll ikväll, passar utmärkt såhär på måndagskvällen, det blir scones och varm choklad också. mums


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: