Im alive

2009-03-24 - 21:41:56

Lovar du att vara ärlig? Jaa

Du heter: Lina

Smeknamn: Älskling, gumman, lillan, Lajna(hatar Lajna, haha).

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Ingen speciell

Beroende av: De gamla vanliga, ni vet, luft, mat, dricka kärlek :)

Vad tror folk om dig?: Oj svårt, beror på vem man frågar. För vissa är jag nog blyg, snäll, glad? För andra är jag nog ganska rolig, en bra lyssnare, och o-blyg :) Kanke?

Stämmer det?:  Mjo. de stämmer väl till viss del.
Vad får du oftast komplimanger för?: Av min älskling får jag komplimanger om allt hela tiden :)
Brukar du skratta för dig själv?: Jaadå de händer lite titt som tätt :)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ja, självklart!"
Var bor du?: Örebro
Trivs du där?: Ja jag trivs kanon
Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? mjjjeeaa.. de lockar med något varmt land, men jag tror faktiskt inte det jag är nog för hemmakär. hihi. Sverige är ett bra land!
Äger du några converse:  Neeej

Sprit, cider, vin eller öl: Beror på i vilket sammanhang. Rött vin till en god kötträtt, en god cider med en vän, en kall öl i sommarhettan, sprit? nej uäk!
Brukar du bli för full: Nix

Är du allergisk mot något: Ja, mot katt, gräs, kvalster .. och lite annat smått och gott ;)

Hur svarar du i mobilen: Oftast "hallå" eller "hej de är lina"

Antal timmar sömn inatt: bra fråga, ca 7-8

Brukar du komma i tid: Ja det brukar jag, men innerst inne är jag en icke-komma-i-tid-människa tror jag, hihi.

När blev du fotad senast: Chris fotade mig på ki-boxen föra veckan! ;)

Hur känner du dig nu: seg o trött i kroppen efter ett spinningpass. pjuh

Vanligaste färg på dina kläder: lila, svart tror jag. försöker variera mig

Vad tycker du om fötter: Jag tycker att fötter är bra, utan fötter inga fotspår! utan fotspår inga ledtrådar! :D

Vad saknar du:  Min famiiiiiilj (alltid!) Jaa, massa saker faktiskt! Fina minnne och sådant dära .

Hade du en bra kväll igår: aa

Favorit dryck på morgonen: Te

Rakar du benen: Ja, när chris påpekar att jag är ludnare än honom på benen :P

När brukar du oftast gå och lägga dig: På kvällarna

Är du blyg?: Igentligen inte, men jag har svårt för att kallprata och ta för mig ibland. Handlar nog mer om självförtroende vissa gånger.

Sysslar du med någon idrott: Är idrott och sport samma sak? Isåfall ja, hästar.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet inte, jag tror det!
Har du spytt offentligt: Ja usch, haha.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Stå upp och pinka! (Jag provade när jag var liten det gick inge vidare, men när jag blev stor skulle de växa ut en snopp på mig sa jag, de gjorde det inte.)

Är du nöjd med ditt liv: Jaa, absolut. Ibland känns allt skit och ibland är allt super. så är det nog för dem flesta, det gäller att verkligen tänka till. det funns ju dem som har det värre om man säger så. Jag är jäkligt lyckligt lottad och det måste jag tänka på mer! De finns dem som är fattiga, sjuka, ensamma osv osv. Ibland "önskar" jag att man hade varit med om något som gör att man faktiskt uppskattar varenda sekund av livet.

Är du bortskämd: Kort och gott, Ja :P
Vad gör du i morgon: Jag jobbar, sen åker jag till Ängelholm.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Svårt då man inte vert hur kändisar är i verkliga livet. Men de är dom som är ödmjuka och som har kämpat för att nå en dröm.
Vad längtar du till?: Våren och sommaren!

Vad använder du för shampoo?: Lite oika, fructis just nu.

Hur gammal är du: 22

Tycker du om någon just nu:  Ja de är väl klart :)

Gröna eller röda äppeln: gröna krispiga.

Vilken tid gick du upp idag: ca 07.10

Har du sovit i din egna säng inatt: Aaa

Har du strumpor på dig nu: Nej

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Vet inte (vilket roligt svar)

Bär du glasögon eller linser: Linser, jämt. Glasis på kvällen

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha, nej det är väl klart det inte är.

Har du piercing: Nej det har jag icke

Vill du gifta dig: Ja, ett litet lugnt bröllop. Inget stress och skit! ush, då skiter jag hellre i det.

Vill du ha barn:  Ja, det vill jag, i framtiden.

Solar du ofta: Så ofta jag hinner på sommaren

Är du bra på att laga mat: Ja jag är grym
Är du flygrädd: Nej, liiite kanske :)

Hur vig är du: Nu når jag iaf golvet om jag står rakt och böjer mig ner :)

Är du musikalisk?: Hur är man då? Kan nästan säga att jag inte är det dock.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Mjukglass kanske. Finns ju massor av goda sorter.

Tror du på ett liv efter döden: Vet inte, någonstans tar man nog vägen, det tror jag absolut. Man kan ju inte bara försvinna.

Tycker du om sushi: Aldrig smakat faktiskt, vill gärna göra det dock
Vad äter du helst när du ser på film: Lösgodis, ostbågar, popcorn :)

Har du tandläkarskräck: Nej, gillar att gå till tandläkaren faktiskt, hihi :)
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Jag är nog en dagsmänniska, haha :)

Vilken ögonfärg har du: Melerade, mest grönaktiga tror jag

Biter du på naglarna: Nej

Röker du: Nej :) :) :)

Hur ofta tränar/motionerar du: Ett par ggr i veckan

Lite onördigt vetande så att inte denna bloggen dammar igen helt och hållet.
Jag vill att min bror och min syster gör denna listan också, jag befaller er att göra denna lista. Mkey? kapisch? Förstått?
Alla andra som läser också!

Annars rullar det på som vanligt. Snöstorm här i Örebro, annrs njuter jag och mina påskliljor av våren för fullt, eller jag menar jag dricker jumöst och nynnar på julsånger, bygger snögubbar och har nyss planterat lite ljung...
JAG VILL HA VÅR NU! Inte snööööö! Försvinn!

Time to go, kram!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Hannah

haha tack för tipset med photowall, kommer ha snyggast vardagsrum ever ;)

2009-03-25 @ 13:33:39
URL: http://hannahhun.blogg.se/

Postat av: carolin

när åker du till varberg nästa gång?

2009-03-26 @ 17:03:22


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: