Det ser ljust ut.

2009-05-27 - 15:27:54

Åh, hörde att det skulle bli uppåt 25 grader i helgen ! Så himla braaaa! Jag känner mig så fruktansvärt blek och jag har klurat på hur jag ska kunna se lite fräch ut till bröllopet och allt nästa helg. Brun utan sol - Big no no. svårt att lyckas smörja hela kroppen utan att få fläckar. dessutom har ansiktet ibland en tendens att se orange ut. Solarium - Nooooo way. livsfarligt ju! som att lägga sig på spåret och vänta på att tåget ska komma ungefär ;) Spraytanning - Ja, de skulle jag gärna prova, men har dragit ut på det så jag hinner inte, vill nämligen göra göra de en gång innan så man vet att de blir snyggt.
solen är hjärtligt välkommen till min altan i helgen, jag kommer ligga bänkad på mitt stora fluffiga täcke i bikini och invänta dig, bjuder dig även på röda gubbar om du vill ha.

Egentligen hinner jag inte känner jag, men man måste få ta de lungt ibland också. de andra får jag fixa med i veckan.
Tänkte gjort det idag, när jag slutar tidigare. har skrivit upp en inhandlingslista och allt, men nu ringer persienn snubbarna och ska komma och sätta upp persienner hos oss, så jag sitter hemma nu och inväntar. Typiskt! Men Marieberg har ju öppet tills kl 20 ikväll så jag ska nog hinna :) Chris och Kyle ska sitta här hemma ikväll och plugga matte.


tingaling på er.


två mysfrön som kramas :) kajsa tv, miranda th


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Hannah

haha aa eller hur ;) bjuder du på resan också eller ? Ooh är det då små man får utnyttja, vi har ju en hel drös småttingar och alla dess kusinbarn också ! man kanske ska passa på att köpa en villa nu, billig renovering ;)

2009-05-28 @ 12:26:12
URL: http://hannahhun.blogg.se/

Postat av: Linda

hihi det var längesen:))sötisar

2009-05-30 @ 06:54:14


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: