onsdag.

2009-05-20 - 20:11:55

och inte vilken onsdag som helst ska ni veta, jag och chris har fyra år tillsammans idag :) och fler ska de bli, såklart! :)

i morgon är vi lediga vilket är himla skönt, vi åker ner till båstad i morgon, och på lördag ska vi ut och käka med våra päron, ska bli roligt. sen ska vi jobba lite också, fast inte på lördag, och sen åker vi hem igen på söndag.

idag slutade jag 15, så jag passade på att åka in till stan, har inte varit i stan på hundratjugofem år ungefär. Men skulle in till Åhlens och köpa ett album så jag skuttade in på zara också och köpte ett par chinos som äntligen satt bra!! wiie, jag avskyr att prova byxor! svårt att hitta några som sitter bra, speciellt jeans.. aja, sen så köpte jag en vårjacka också, ingen märkvärdig direkt, men skön :) hade lite skrap kvar på ett presentkort där så de va ju göörbra.

sen har jag och cathrin köpt bröllopspresent till anna och daniel också. så det har varit fullt upp idag.
alltså, jag vill ju gärna gifta mig någon gång eller så, inget stort bröllop. men nu har jag ångrat mig, de fanns så himla mycket fina saker på cervera :D hehe. man kan ju istället för inbjudan skicka något i stil med "Hej, jag ska gifta mig den 34 augusti, du är inte bjuden, men du får gärna ge mig en present" jag har ju typ sjutusen kusiner o sådär menar jag. blir ju kanon detta!


gotta go!




Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: LInda

hihi:)) grattis på eran fyraåsdag:))kramis

2009-05-21 @ 07:34:22

Postat av: Hannah-kusin

Ohh får man utnyttja sina kusiner sådär? bra tips :D

2009-05-21 @ 15:47:07
URL: http://www.hannahnilsson.com


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: