onsdag.

2009-05-13 - 20:20:47
såg ni eurovisoin igår? det gjorde iallafall jag chris och freddan. några bidrag som var riktigt bra! Jag gillade Island, turkiet, malta var helt ok. och sverige såklart, fast hon har varit bättre, framträdandet var lite platt. men men :)
vi har bokat in både torsdag och lördag kväll, ofkååååårs! hihi på lördag är ju the big final.

nu ska jag kolla på tv och slappa hela kvällen, mer spännande än så blir de nog inte ;)




jag älskar denna väskan som jag fyndade på cubus för 99 (!!!) kr. den gör sig inte riktigt rätt på bilden, den är ljusare i verkligheten, typ kornblå. i mjukt "läder" med guldiga detaljer. vilket fynd! :)




Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: