söndag.

2009-05-10 - 12:29:30

i helgen har jag haft fullt upp! Fredagen startade med en möhippa för A, chris syster. Vi tog henne på jobbet kl 8.00, hon fick ta på sig min rosa mysdress och vi åkte med henne och käkade hotellfrukost på ett hotell i stan, mycket gott. Sen gick vi upp till femte våningen där badrummet spa ligget, vi fick hela takvåningen för oss själva med fruktfat, jacuzzi, och alla tog varsin ansiktsbehandling, A fick en behandling som heter "prinsessa på vitf" så hon fick peeling på hela kroppen, massage, ansiktsvård. Det var så himla mysigt :) efter hela förmiddagen där så åkte vi vidare hem till en av oss som var med och där fick anna måla en tavla på en typ kanvasduk med akrylfärger. sen så ska en tjej som är jätteduktig på att måla färdigställa den, kommer bli så tufft. Sen åkte jag och A hem till mig och vi gjorde oss iordning för kvällen, trodde hon..hehe, sen kom de andra tjejerna hem till mig och vi klädde ut anna i kläder som vi köpt på myrorna (second hand) haha :) och så fick hon en tiara och slöja ;) Vi åkte in till Harrys som ligger jätte fint vid vattnet inne i stan, där käkade vi jätte god mat, skålade i skumpa och hade det jätte kul, sen dansade vi hela natten lång tills vi åkte hem och krachlandade i sängen efter en heldag :) Det var så kul, och dagen och kvällen blev jätte lyckad!
Vi har planerat detta några veckor men har inte velat skriva om detta innan, man vet aldrig vem som läser :)

Jaja, sen igår kom emil hit, vi ska ju vara toastmasters på bröllopet, så vi har planerat lite, sen så har vi käkat på stan, och haft de bra. igår var vi riktigt sega sen på kvällen så vi degade i soffan med godis till robinsson och se upp för dårarna.
Chris är i ängelholm, han kommer hem ikväll! Yes! :)
oj nu blev det massa text på väldigt lite tid, nu ska jag springa ut i garaget och städa bort färg, god luck have fun säger jag till mig själv,

PUSS


 
glömde kameran på dagen tyvärr, men här har ni två smakprov från kvällen, haha :) stackars anna! :P



Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: