söndag.

2009-05-17 - 16:51:29
En riktigt soft söndag har det varit idag,så skönt :) Sovmorgon, frukost i sängen och allmänt slappt :) Förut gjorde jag lite lunch, eller middag rättare sagt, men jag orkade inte gå till affären så jag slängde ihop det som jag hade hemma och det blev riktigt gott,

Jag gjorde laxfile i ugnen med citronpeppar, chilikrydda och lite flingsalt.
Sen så hade jag morötter, tomathalvor, champinjoner och rödlök i ugnen som jag hade olivolja och honung på, och så en gnutta flingsalt.
Till det hade jag färskpotatis och en kall sås på creme fraiche, majonäs,dill, smulad fetaost och hackat kokt ägg.

Jahapp, så var det med det. Ikväll ska vi över till ena brorsan och grilla lite.

Jaaaja, nu ska jag ringa mammsen tänkte jag, om dom inte är ute på vift någonstans.
Först lite bilder på dagens middag, enjoy!

  


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

Kurr, MUMS

2009-05-18 @ 05:56:01

Postat av: Linda

jaaa ni måste komma till vimmerbyn över dagen:))

2009-05-19 @ 16:41:09

Postat av: Linda syster

jaa ni måste komma till vimmerby över dagen:))

2009-05-19 @ 16:41:41


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: