söndag

2009-05-03 - 17:30:27
denna söndagen har bestått av sovmorgon och spraya köksluckor. Köksluckorna verkar bli supér :) Roligt.
Denna helgen har varit väldigt lång, inte så konstigt iofs, var ju ledig i fredags. Det har inte varit den roligaste helgen, massa ledesenheter runt omkring. Oc jag har varit allmänt rastlös o konstig i kroppen.
jaja, eftermålningen så gickvi bort till affären sen har jag gjort pastasallad som vi nyss mumsat i oss, C kollarpå hockeyn. Jag ska nog gå ut på en långpromme tror jag, behöver det så jag blir lite trött.


Pastasallad alá Lina.
Pasta
Pesto
Roccula
Majs
Gurka
Tomat
Soltorkade tomater
Melon
Vindruvor
Kyckling
Fetaost
Avokado
Jordgubbe
:)


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Anonym

muuums vad good den ser ut:))kramis

2009-05-07 @ 07:21:15
URL: http://Storasyster


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: