still sunday

2009-05-10 - 20:39:32
Jaha, vilken go dag jag har haft, lite halvt rastlös när man är helt ensam hemma, men endå skönt med lite egen tid, ensamvarg som jag är ;) skurade bort massa färg i garaget, sen åkte jag till plantagen för skoj skull och köpte en blomma till framsidan och en orkideé med blommor, dom 6 jag har nu har nämligen bara blad, yey. förutom dom två jag fick av mamma sist. haha jag är usel på de där med blommor faktiskt, trots mina tappra försök. jag har det helt enkelt inte i mig :)
Tillockmed min "palm" från ikea som typ ska vara odödlig är typ helt röten så alla blad har ramlat av, haha. för mycket vatten antar jag, typiskt :P För att inte tala om mina två "fina" bonsai träd. snustorra gråa och bladlösa. vajert.

Jaja tillbaka till dagen, jag åkte hem efter min tripp till plantagen, gjorde en supergod pastasallad, likadan som den i några inlägg längre ner, fast med tonfisk istället för kyckling. sen kollade jag på TV och slappade en stund och sen gick jag på promenad och pratade med chris i telen, och nu är jag hemma.
  
Här har vi då blommor som ännu överlevt mig, inköpta idag och i förrgår dock, så ännu är dom levande, är riktigt stolt ;) och min goda pastasallad förstås.


två inlägg på samma dag, kors i taket. de har inte hänt på mycket länge. Nu kommer snart chriiiiiiis! :)

see u




Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda sörran

hahha, jaaag vet ,orkideer mina får aldrig blommor!!!skit meee:))

2009-05-11 @ 05:44:10

Postat av: sanna

du är âtminstone bra pà att laga mat, jag suger bâde pà matlagning och pà blommor och jag ska föreställa en hemmafru! hahahaha, jaja städa kan jag iaf(?)

Puss saknar dej!

2009-05-13 @ 12:32:31
URL: http://lillasanna.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: