vinst i veckorevyn!

2009-05-25 - 21:34:56
Hellu,

helgen i skaune var jätte bra, igår åkte vi hem, jag i bmwn och älskling i husbil. på ett litet led :)
när jag kom hem sen igår kväll kollade jag brevlådan och där låg ett paket från veckorevyn, jag har vinnit första pris i en tävling :)) en parfym från Elisabeth Arden, Mediterranean Breeze. Den luktar lika härligt som den låter kan jag lova. mmmm, luktar sommar :) Gu va glad jag blev!
Idag så har jag varit och klippt och slingat mig, blev jätte bra som vanligt. älskar att sitta hos frisören, hur skönt är det inte? bli ompysslad o sådär :) det tycker jag alla ska unna sig.

bara två veckor kvar till bröllopet nu så det är lite som ska fixas o sådär. ska sätta igång lite nu,

lite bilder,

 
Lite av mitt nyfrissade hår och en söt tunika/skjorta från veromoda.


wiiiiho :) ett pris!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Jonna

He Lina!

Ja de har du rätt i ;) visst är de så! =)

bra här`.. Hoppas de samma!

2009-05-26 @ 12:34:47
URL: http://jth.blogg.se/

Postat av: Storasyster

Fanken vad snygg du är!!!!! Kul att vinna meee:))kramis , miss u

2009-05-30 @ 06:55:57


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: