Onsdag.

2009-11-18 - 20:22:51
Igår misshandlade jag min kropp tror jag, för i morse var jag så galet trött och helt slut!
Eftermiddagen började nämligen med ett rejs till granngården för att köpa spån och krafft till lillpållen (tunga säckar!), körde vidare till pilatesen, där vi hade avslutning, och nu har vi kommit såpass långt in i kursen så vi pressar oss själva mycket mer och det blir riktigt jobbigt vissa stunder, men skönt ;)
Jaja, sen efter det åkte jag direkt vidare till stallet och lastade massor med feta spånbalar, och bar in en 25 kilos säck med krubb till hästen! Sen mockade jag ut nästan hela boxen, och där stod jag mitt i gösselstacken, i regnet och mörkret med en överfull skottkärra med SKIT och kom knappt framåt! hahaha, mina små armar darrade av trötthet och jag kände mig ungefär lika sur som lotta på bråkmakargatan när hon ställde sig i gödselstacken för att växa? minns ni? :o)

Iallafall, sedan fyllde jag upp med nytt fräscht spån och borstade av pållen, sköljde hans ben, svans och hans leriga grimma. Sen var det skjuts in i boxen för honom och skjuts in i bilen för mig :)
Var väl hemma 20.30 och hade inte ätit sen lunch! Poor me säger jag bara ;)

Idag har jag tagit det betydligt mycket lugnare på den fysiska fronten :D Suttit på ändan nästan hela dagen och jag gör det nu med, men jag har faktiskt handlat och lagat mat också =)

Nu ska jag och älskling ha glöggmys har vi bestämt, med glögg och saffransgifflar :)
Sen blir de natti natti tidigt för mig ikväll!



Ciao!



Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: