Helgen

2009-11-22 - 20:10:31
Helgen har varit mycket bra tycker jag :) I fredags var det som sagt pizza time, och vi slocknade ganska tidigt trötta efter jobbveckan som gått.

I lördags åkte jag ut till stallet tidigt och red ut i det Underbara vädret :) Såå skönt! Sen åkte jag hem och förberedde lite käk, mot kvällen kom freddan och chris hem som hade lackförsegglat vår bil, och vi åt en jättegod potatisgratäng med kassler och kolla film, mums! Trevligt, trevligt.

Tidigt i morses åkte älskligen till stockholm och jag snarkade vidare en stund ;) Sen gick jag upp och åkte så småningom till stallet, och trotsade regnet och red ut, vilket resulterade i en mycket blöt häst och en mycket blöt Lina :D Sen fick marcusius på sig pyamasen och stå inne och käka hö, finns endå bara geggamoja i hagarna!
Har tänt lite ljus här hemma och städat litegrann nu..

Nu kom chris hem så jag ska gå och umgås med honom!



Bye bye!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

Hejsan lilla gumman.

Ja du är då flitig som en myra inget väder som biter på dig inte. Här har det varit regnigt och gråare än gråast. Pappa ligger och kollar tv med stängda ögon. Är säkert en skräck film..hihihhi. Jag sitter här och lyssnar på karlavagnen på radion. Men ska strax lägga mig och kolla på tv,vi får se om jag kan slita pappa från tv ....nu låter det från honom zzzzzzz.

Puss och kram hoppas ni får en bra vecka. Hälsa killen.:)

2009-11-24 @ 22:34:00

Postat av: Anonym

2009-11-24 @ 22:34:51

Postat av: mammi

Hejsan lilla gumman.

Ja du är då flitig som en myra inget väder som biter på dig inte. Här har det varit regnigt och gråare än gråast. Pappa ligger och kollar tv med stängda ögon. Är säkert en skräck film..hihihhi. Jag sitter här och lyssnar på karlavagnen på radion. Men ska strax lägga mig och kolla på tv,vi får se om jag kan slita pappa från tv ....nu låter det från honom zzzzzzz.

Puss och kram hoppas ni får en bra vecka. Hälsa killen.:)

2009-11-24 @ 22:36:37


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: