pappi rauls dag

2009-11-08 - 22:11:37
Idag är det alla pappers (pappors?) dag, grattis till er karlar!

Dagen började med en slö morgon med frukost och film i sängen :) hihi, skönt. Var trött efter gårdagens inflyttningsfest hos freddan. Var jättetrevligt :) Speciellt i slutet när hans riktiga jag kom fram, haha!
På hemvägen körde vi till MAX och köpte lite nattamat, sen hem och kollade på en film och sen slockande vi som två fallande träd. :o)
Efter en skön sovmorgon idag så åkte vi ut till marieberg och köpte lite kläder till älsklingen, tog en fika, och åkte hem igen, jag hoppade i stallkläderna och åkte till stallet efter det och red ut en sväng. Gick jätte bra idag! Han känder riktigt fräsch och var väldigt pigg och framåt! Inga dumheter idag vilket var skönt :) Lilla skruttpållen, han e så go.

Nu har jag och C städat och grejat lite här hemma. C har fixat klart i köket och satt upp dioder i köket som blir som en mysbelysning hela vägen ovanför diskbänken och där. lite svårt att förklara men visar en inte helt rättvis bild, svårt att fånga på bild :) Nu är det bara köksbord kvar, sen lite småsaker som hyllor, nya krukor, väggklocka.. :) Roligt att fixa!
Btw så såg jag sååå mycket snyggt på marieberg idag, indiska är en favvo, och dimoda! Det vattnas i munnen när jag tänker på det, hahaha. Nu längtar jag tills jag ska julpynta också :D



I morgon blir det jobb, sen stallet, sen hem och slappa :)

Natti natti, ta hand om er där ute


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda sis

fasen vad snyggt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-09 @ 05:41:20

Postat av: mammi

Mycket snyggt. Händiger karl du har. Puss mammi OCH pappi

2009-11-09 @ 11:26:43

Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Du kan bl.a vinna en MOBIL,PRESENTKORT,JULSAKER,FÄRGADE LINSER,SMYCKEN och massor mer



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-11-09 @ 21:28:11

Postat av: Storasyster Linda

MERA BILDER PÅ HEMMET!!!!!!Kram:))

2009-11-11 @ 19:06:17


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: