This is it

2009-11-05 - 21:29:58
Ikväll tog jag och C våra rumpor och satte oss med popcorn och dricka på biosalongen och såg Michael Jackson´s This is it. Jätte bra film. Den handlade om  hur dom repade inför London konserten som han skulle ha strax innan han dog. Han är/var världens mest talangfulla människa, finns inte ord att sätta på honom, eller hur?
He blows me away! Han var en sån fin människa som ville rädda världen från allt ont.
*snyter mig i näsduken och torkar tårarna* hehe :) Nu skriver jag inget mer för det går verkligen inte att sätta ord på honom på något vis.

Kul med lite vardagslyx sådär på en snöig torsdag :) Borde alla unna sig någon gång ibland. I morgon är det världens bästa dag, Freddaaaag! Blir direkt till stallet på eftermiddagen och sen hem och fredagsmysa.
På lördag är det full rulle, på morgonen är det städdag på området, sen direkt ut till stallet och rida pållen och mocka lite skit, sen hem och fixa sig inför Freddans inflyttningsfest som äger rum på kvällen :))

Nu ska jag titta på och njuta mednas min man damsuger (ja, ni hörde rätt) :D



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

Ja visst är det mysigt att sätta sig i en Biosalong och slappa. Kan tänka mig att den var bra. Ska ni på fest i morgon? Hoppas ni får det trevligt.



Puss och kram

MAMMI OCH PAPPI

2009-11-05 @ 22:34:35


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: