Tisdag

2009-11-03 - 21:16:37
Hellooo =) Sitter och svettas lite i min nya jacka och mössa som jag köpt idag :) Varken jag eller chris har haft riktiga vinterjackor så idag åkte vi till marieberg och bunkrade med varsin stor varm jacka. Blev en röd för min del, jag har vanligtvis aldrig något rött på mig, men jag kände att jag ville ha lite färg!

Har varit på pilatesen idag också, bara två gånger kvar nu, vad fort tiden går. Hoppas det finns någon fortsättningskurs, för det är verkligen en rolig träningsform som passar mig :)

Annars blir det stallet nästan hela veckan och helgen, marcusius ägare är bortrest så jag har hand om honom, den lilla skitgrisen :) Roligt!

Nu ska jag gå och sätta på diskmaskinen sen plocka lite här hemma.

Jag i ny jacka och mössa:


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: