Torsdag.

2009-11-27 - 09:04:57
Go kväll!

Har haft fullt upp heeela veckan! Varit i stockholm två långa dagar och fixat och grejat med massa roligheter :) Jobbat, lagat mat, stallet.. ja ni vet.
Klockan är redan 21 och jag kom nyss hem från hästen, tiden går och jag försöker springa ikapp ;)
Har massor att fixa med känns det som, julpynta (kommer inte hinna i veckan), planera Londonresa (Ja, vi ska till London över nyår! tjihooo!), städa (!!!!) Fixa klart i köket, köpa julklappar och lite andra inköp..stress.
I morgon åker vi till skåne och stannar över helgen, så det får väl bli nästa helg eller något?! Vet inte när jag ska hinna med allt, mycket just nu.

Jaja, dont worry be happy.. eller nåt.

bye


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda syster

vad kul att åka till loindon över jul:))))

2009-11-29 @ 18:16:04

Postat av: sofie

Du kommer älska London & ni mâste gâ till en mega leksaksaffär pâ regent street som heter Hamleys, den är 249 âr gammal & helt amazing :) :) Hihi.

Puss

2009-12-03 @ 13:39:09


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: