Välkommen lilla snö

2009-11-04 - 21:48:15
Ja, idag på förmiddagen singlade dom första små fjunen ner från himlen, mot kvällen har det blivit mer och mer och nu är det aldeles vitt på backen, vilken tur att jag köpte en vinerjacka igår :)
Sitter inne och myser under en filt och har ätit risgrynsgröt med kanel och mjölk, och en stor kopp te på det. Det gäller att hålla sig varm inombords, blir alltid så frusen när jag varit i stallet också. burr :)

Väntar på min man som är på jobbet fortfarande och fixar diskmaskinen som har pajjat!
Han är så duktig jämt, han kan allt. verkligen allt. Tar han för sig något så klarar han alltid det och ger 110% tills det blir perfekt, vad det än gäller. Jag önskar jag också kunde allt och hade sådär bra tålamod! ;)
Han kan lite om allt, jag kan mycket om lite. Oj vilken fras jag fick till, där fick ni allt tänka till, haha!

Någon mer i landet som har snö tro?

Go kväll




Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: