Fredaaaag

2009-10-02 - 19:19:10
Idag är det min favvo dag :) FRIDAY! har haft en bra dag på jobbet och på eftermiddagen åkte jag in till stan och tog en fika med Madeleine, jättetrevligt :) Vi tittade lite i affärer innan vi skildes åt, burnade till jobbet igen och hämtade min karlaslok!

Nu ska vi beställa lite asiatisk mat och försöka njuta av fredagskvällen!

Det var allt för mig, hoppas alla har en mysig Fredag, och glöm inte, det blir vad man gör det till! Med en posetiv inställning blir allt så mycket bättre, med en negativ blir allt pest. Och det är ingen annan än du själv som bestämmer om du tänker vara glad och nöjd eller sur och icke nöjd. Det är (iaf för mig) näst intill omöjligt att alltid vara sprudlande, haha. Men man kan ju ha det i baktankarna :) PEACE OUT!


löve!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: isa

SÖTT! :)

2009-10-06 @ 20:19:07
URL: http://bellasita.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: