Fredag

2009-10-16 - 18:23:34

Vår efterlängtade fredag är äntligen här, den är regnig och förjävlig. Men vad gör det när det är fredagkväll? :D Sitter på jobbet med skitiga hästkläder och väntar på att jag och C kan åka hem, stallet gick bra idag, massa roliga människor där :) red dock inte idag i detta sketväder.

Nu ska vi åka och handla litegrann inför helgen, vår lägenhet blir fullproppad med släkt och vänner nämligen, så då är det bäst att ha lite i kylen :) Sen blir det hem, snabb duch, mat, och film i soffan! Underbart!
Funderar på om jag ska göra tacogratäng eller hämta pizza .. blir nog det sistnämda troligtvis ;)

Jaja, nu ska jag åka! Have a cosy friday!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

ha en trevlig helg puss mammi

2009-10-16 @ 22:16:48

Postat av: Sanna

Jag saknar dej hjärtat!!!! Idag är en sân där dag när man har riktig sverige abstinens oxâ :/

Hoppas att helgen var lyckad iaf.

Puss & Kram

2009-10-19 @ 07:16:07
URL: http://www.metrobloggen.se/sannawright


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: