Lördag

2009-10-03 - 16:57:44
Hua, vilket höstrusk det är ute idag, regnet öser ner och det är kallt och lite blåsigt. Tur att jag sitter inne i min varma lägenhet med mjukiskläder och tända ljus :)
I morse och förmiddags var det dock jätte fint väder och solen sken, så efter att jag skjutsat C in till jobbet så åkte jag in till stan, det var inte igår. Strosade runt lite och hittade lite kläder inne på H&M som jag tänkte ha till jobbet, kul med lite höstnytt i garderoben, kul när det inte kostar skjortan heller. Så det satt fint med en beige/brun topp md guldiga knappar på, en lila/vitrandig skjorta och en grå v-ringad tröja som jag tänkte ha över skjortan.
Blev lite annat smått och gott innan jag åkte för att handla lite lördagsmys. Ikväll blir det kycklinggryta med klyftpotatis och sallad till middag :)

Ha en uuuuuuuunderbar lördagskväll! 

 


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Lori

Nu vill jag inte skrämma livet ur dig men du inser att du köpte precis den urläckra blusen som den 35åriga tanten hade på jobbet två gånger förra veckan. Jätte bra för mitt ungdomssinneego men förstår om du blir lite mörkrädd;););)

2009-10-03 @ 19:00:11
URL: http://lilyhearts.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: