Onsdag.

2009-10-15 - 08:47:32
En vacker och solig onsdag har seglat förbi oss, mörkret har lagt sig och jag sitter ihopkurad i soffan efter en kväll i stallet med myspållen. Fryser som en jag-vet-inte-vad just nu, burr!

Veeet ni vad jag ska göra i helgen? PANNKAKOR! :) Har ett sjukt sug efter pannkisar, det blir nog antingen bananpankakor eller amerikanska pannkakor tror jag.. eller kanske thailändska pannkakor (åååh vad jag saknar vår feta frukostbuffe i huahin, speciellt pannkakorna med tusen olika sorters sylt/såser till..mmmm),
får nog bli söndagens frukost/brunch här hemma :) muuums! 
www.pannkakor.se <-- skyldiga till mitt sug!


Jisses vad trött jag är, trött i kroppen och trött i huvudet.


Sleep tight and sweet dreams


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: