Onsdag.

2009-10-07 - 20:04:47
Hej bloggen!

De senaste dagarna har det hänt saker ska ni veta! Dels har vi kaklat klart i köket, lite fogning o småputs kvar, men vi är riktigt nöjda, ska lägga in bilder här så fort det är klart!

Igår var jag och provred en jättesöt brun sak, med fyra ben, päls och hovar som jag ska bli medryttare på några gånger i veckan :) Min hästabstinens blev för mycket så jag kände att jag var tvungen att börja rida lite igen. Det ligger nära där jag bor och det finns mycketr ridvägar, två ridhus i närheten, ridkompisar, sen så ligger det ganska nära lite villaområden och sånt vilket jag tycker är bra, så att det är lite upplyst om kvällarna när man ska rida.
Så om allt går som det ska så kommer jag nog vistas en hel del i stallet igen :)



Kramkramelikram!


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: