Pablo francisco

2009-10-01 - 18:43:35
Igår kväll var jag och ett gäng på conventum här i Örebro och tittade på ståupp komikern Pablo Francisco! Det var riktigt roligt och jag fick mig ett par goa skratt ;) Roligt att bryta av i vardagen ibland och hitta på något kul tycker jag. 




I morse var jag riktigt, riktigt trött dock. Första gången klockan ringde "jag struntar i att duscha idag så kan jag sova en kvart till" ... andra gången klockan ringde "jag struntar i frukosten och äter på jobbet så kan jag sova 10 min till.." .. tredje gången klockan ringde "jag sminkar mig på jobbet.."  :D

För övrigt så vill jag tipsa om en rolig tävling på www.dinpase.se Där man kan skapa sin egen gott&blandat-mix som kommer ut i butik om man vinner :)

Okej jag vet att jag hoppar från ämne till ämne idag, men jag måste berätta om en knäpp dröm jag hade, eller har jag redan berättat det? Aja skit samma, jag berättar igen isåfall!
Jag hade precis somnat, jag sov ganska lätt för jag visste att jag skulle behöva springa upp och låsa upp för C som skulle komma hem på natten. Helt plötsligt såg jag en stor grön harkrank (långben, janne långben vad man nu vill kalla den). Den hade iaf en ryggsäck (eller en bebis, osäker) på ryggen och kom flygandes mot mitt huvud med en målvedvetan blick om att landa i mitt hår! Jag började genast vifta med armarna, och ställde mig sedan bredvid sängen och började skaka på täckena för att se vart den hade tagit vägen.
Efter en stunds viftande insåg jag att det hela måste ha varit en dröm, kände mig en aning dum och la mig i sängen igen :P Så tokigt det kan bli ibland, även fast man är "vaken" så är man kvar i drömmen och man vet inte riktigt om det har hänt eller inte, hihi :)

Nu ska jag och darling mysa med lite äggmackor innan vi åker ut igen, ska visa bilen för en ev. köpare!

Mys väl!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

hahahahah))))

2009-10-03 @ 15:52:28


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: