Tisdag

2009-10-20 - 22:00:20
Idag har det varit fullt upp ! Första ärendet åkte jag på på lunchen, sen efter jobbet åkte jag och köpte spån, sen pilates, sen till jobbet igen för att hämta chris, sen åkte vi ut till stallet med spånet, fixade iordning hos hästen lite snabbt, sen hem till mitt ljuva hem :) Har just bakat ytterligare en äppelpaj, ska ta med till jobbet i morgon :) Fick en massa äpplen av svärmor så behövde göra något åt dem innan dom blev dåliga! Och den smarriga pajen i föregående inlägg sitter nog fint i morgon på 11-fikat ;) Nu ska jag faktiskt hoppa i säng och kolla lite tv innan jag slocknar, lägger in en rolig youtube video som pappa skickade, haha!

Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Sanna Wright

Du har blivit UTMANAD! Formulär i min blogg :)

Pusspusspuss

2009-10-21 @ 06:15:44
URL: http://www.metrobloggen.se/sannawright

Postat av: Sofie

Min dörr står öppen för dej & din äppelkaka när du vill Lina ;) Bara en flygresa bort, hihi!

Puss & Kram

2009-10-21 @ 17:27:08


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: