Tisdag.

2009-10-13 - 19:59:25
Hej bloggen,

Sitter i soffan (känns som jag alltid börjar med den meningen, haha).. jaja, sitter i soffan och kollar lite Dr phil och viker tvätt samtidigt faktiskt, nytta med nöje ;)
Helgen i skåne var bra, jobbade hela helgen iofs, men man blir alltid så bortskämd med massa god mat och fika där! Mamma, pappa, farmor och farfar var förbi i söndags och fikade lite med mig på jobbet, kul :)

Idag har jag jobbat, varit på pilates och sen åkte jag till ridsportbutiken och inhandlade lite nytt, älskar att köpa hästgrejor :D Blev en vinterjacka, pannlampa, sockar och ett par ridbyxor, mörkblå helskodda. Jättefint alltihopa! Nu längtar jag extra mycket tills jag ska till stallet i morgon, fast jag vill ju inte skita ner mina nya saker, haha. Funderade tillockmed på att ha jackan på fritiden istället ;P

C är och spelar bowling och käkar på strike ikväll, jag hoppade det eftersom jag hade träning. Jag ska nog laga lite mat snart så vi kan få några smarriga matlådor, det ekar i matlådehyllan i frysen. Bara några fjuttiga köttbullar där nu.. hihi. Jag ska göra detta receptet: http://www.tasteline.com/Recept/ugnsbakad_lax_i_hummersas

Låter det inte otroligt gott? Slurp!

Ta hand om er där ute! Tänd massa ljus och mys i höstmörkret :)


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

Hejsan gumman ! Ja du är duktig du som fikar matlådor. Själv ska jag ut och gå en runda . Det är kallt men solen skiner så det blir nog bra. Puss och Kram mammi

2009-10-14 @ 10:59:21


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: