torsdag.

2009-10-29 - 15:54:08
Får väl skriva några rader i den här himla bloggen då! Ibland orkar jag verkligen inte, men endå så får jag dåligt samvete om jag inte uppdaterar regelbundet. suck ;)

Sitter hemma hos mamma och pappa för tillfället, tinar upp mig lite efter promenaden nyss. Var på garden och köpte rosor och ett ljus till mormors grav, sen så gick vi en promenad dit. Jätte fint och soligt idag, men så himla kallt, burr! Nu är jag iallafall inne i värmen igen.. ska nog sätta mig och kolla lite gamla kort, mamma har två hela lådor med massa kort! Kul :)

Vet inte riktigt hur helgen kommer att se ut, tänkte hälsa på min lilla syster i morgon och baka en morotskaka att ta med :) Vet att dom är morotskaksfreaks i den familjen :D Vet dock inte om det slår Veras men den ska nog gå ner också om jag känner dom rätt ;)
(Alltså inte lillasyster, utan lilla syster, ja ni fattar.)
Sen blir det kalkonmiddag här på lördag (MMMMMMMMMM så underbart gott!!!) och ev. gekås på söndag innan hemgång :)

Lägger in lite random bilder från iphonen;






Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: LInda

Jag ääälskar morotskaka!!!!!SÄrskilt din kan jag tänka mig, söööta bilder:9kram

2009-10-29 @ 16:09:21

Postat av: Swwwwaaaaniiiii

Suwadeekaa! Vilka söta bilder, Miranda & Kajsa mâste vara världens sötaste tjejer ju! ( Efter oss dâ sâ klart ;) hihi..

Saknar dej!

Puss & Kram

2009-10-31 @ 06:33:53
URL: http://www.metrobloggen.se/sannawright


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: