Torsdag.

2009-10-08 - 21:52:10
Hej folks!

Ikväll har jag varit i stallet och tagit hand om myspysen Marcusius, han e världens mysigaste häst :o) Snäll, nyfiken och försiktig. Lilla gubben!
När jag kom hem skuttade jag in i duschen och mina fina C fixade lite kvällsmackor till oss.

Vet att några stycken är nyfikna på kaklet i köket, så här kommer lite bilder!

Första plattorna på plats! (Ursäkta den dåliga bildkvalitén)


:)



Fogat och klart! Nu ska vi torka plattorna med fuktig svamp några gånger, sen ska eluttagen på och sådär, sen är det klappat och klart! :)


Ska nog gå och sova strax, har blivit några sena kvällar. Juste, måste packa också, uuuuuh.. åker till skåne i helgen.
Hoppas allt är bra med mina nära och kära, sov gott.


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

DAMN vad snyggt och vad duktiga ni är:)kram

2009-10-09 @ 05:27:37

Postat av: Linda

DAMN vad snyggt och vad duktiga ni är:)kram

2009-10-09 @ 05:27:55

Postat av: Sussie

Hej.

Hamnade på din hemsida via buke,la märke till ditt kakel i ett tidigare inlägg,det är bara så snyggt.

Mvh Sussie

2009-10-25 @ 14:33:01
URL: http://www.santa-hojbo.zoomin.se


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: