Utmanad

2009-10-21 - 22:27:55
Jag ar blivit utmanad av min söta kusin som bor aldeles för långt borta från mig! www.metrobloggen.se/sannawright

vilket är det mest pinsamma band du lyssnat på?
Hmm, känner nog som sanna där, raggarband. hahaha, typ björn rosengren eller vad han nu hette, det var ju inget band iofs. jaja.. :)

 

- hur många timmar har du suttit som mest vid datan?
Oj, väldigt många tror jag.

- vilken färg har din cykel?
Har ingen, lånar svärmors lite då och då, den är lila.

- Blondin eller brunett?
Blondin

-Vilken färg har du på texten på msn texten?
Det har jag inte tänkt på, svart tror jag :)

- Vilket stjärntecken är du?
Jungfru!

- Rakar du av dig dina ögnbryn?
Nej, det gör jag verkligen inte.

- Har du husdjur?
Inga djur i huset

- Vilka smeknamn gav din mamma dig när du va liten?
Vet faktiskt inte, lillan kanske? Mamma hade jag något smeknamn? :)

- Är du kär i någon just nu?
Jaaaa, såklart, ni vet vem :) Han börjar på C och slutar på hristopher :D

- Har du brutit på tyska för att imponera på en tjej/kille?
Haha, näää aldrig. Min syster brukar däremot bryta på danska för att impa på folk ;) hahaha! Eller hur Linda?

- Har du sagt "lol" någon gång under ett samtal?
Har nog hänt ja :)

- Har du ätit godis för hundra kronor?
Jag har nog ätit för hundra tusen kronor om man räkar ihop allt ;)

- Vad är du beroende av?
kääääärlek ;)



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

hahahah je for fän:))

2009-10-22 @ 05:46:17

Postat av: Hannah

HAHAHA Linda nu dog jag av skratt !

2009-11-05 @ 14:55:51
URL: http://karolinhannah.wordpress.com


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: