fredag

2009-09-18 - 18:02:04
Hey! Sitter hemma hos mamma och pappa just nu, i går var det meningen att jag skulle ta tåget hit till varberg, men tåget var typ 2 timmar försenat (OVANLIGT ATT SJ STRULAR OCH INTE ENS SÄTTER IN EXTRA TÅG =/&%¤¤###¤/()="#%).............................

Så jag bestämde mig i sista sekund för att avboka biljett*** och ta bilen till varberg istället. Sagt och gjort, kom dessutom fram tidigare än ordinarie tiden så det var kanon!

Idag hr jag varit på sjukan sen styrde jag och mamma kosan mot Gekås! :) Fick köpt massa roligt och behövligt. Kul med en liten tripp! Dom har dessutom MQ outlet där så jag köpte en tröja där.
Tittade efter skor också, är ute efter ett par lårhöga svarta stövlar i typ mocca tyg, hittade ett par jättefina och dessutom billiga, men dom var aldeles platta och jag vill gärna ha lite klack, inte mycket men en liten klack gärna..hmm, BESLUTSÅNGEST! Men de blev inga så jag får leta vidare.

 Sen har vi farit runt och handlat och grejat i stan och när vi kom hem stendeckade vi båda två och sov någon timme :) hihi. Nu ska vi strax laga lite käk!


Ha en fin Fredagskväll allihopa! Det tänkte jag ha!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: sanna

Har lagt upp bilder pà lille Rocky i bloggen nu :) Saknar dig massa med! Men som det ser ut nu, sà kanske vi flyttar tillbaka till Sverige tidigare än vi trott...

Puss & Kram

2009-09-19 @ 13:47:51


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: