HEEEEJ! :)

2009-09-15 - 19:41:05
Im back in business, eller ja, im back in vardagen kanske man kan kalla det. För business har det varit massor av heeeela helgen och halva förra veckan.
Har jobbat på den årliga husvagns och husbilsmässan i Jönköping ons-sön. Det har som sagt varit massor med jobb men även väldigt roligt! Jag och Madde har varit två små servitriser (stavning?) i vårt café i vår monter och serverat sisådär 1000 kunder med fika under helgen, och även tryckt i oss en hel del själva, haha! ;)
På kvällarna har det varit restauruangbesök med runt 20 trötta och roliga och knasiga människor så man har skrattat så man fick ont i magen :)

Men nu är jag hemma igen och hösten är verkligen på ingång! Det var varit superfina dagar och jag hoppas det fortsätter att bli en vacker höst!

Idag gick jag på min första pilates kurs btw och det var jätteroligt! Skönt att sätta igång lite nu till hösten så man blir lite fit for fight igen. Har blivit liite för mycket B&J och liiite för lite motion de senaste ;) hihi.
Utöver pilates en ggn i veckan blir det nog antingen friskis eller ridning, beror lite på. Jag ska bara se till att få tummen ur och sätta igång! Lättare sagt än gjort som ni säkert vet.

Jaa gott folk, nu ska jag sätta på lite tvätt och städa uopp lite här hemma tänkte jag. Samtidigt blir det Idol på tvn.

Skriver mer i morgon! Puss


Fina Ravelli, saknar dig kompis!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

Fasen vad duktig du är, själv sitter jag här som en degbolle:))puss, miss u

2009-09-16 @ 05:18:28


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: