home sweet home

2009-09-20 - 21:22:07
Nu är jag hemma! har packat upp och sitter och inväntar min karl som borde dyka upp när som.
Var som sagt förbi med Carro och lämnade henne hemma, följde med och tog en kaffe på hennes altan, mysigt!
Hennes katt smet!! Och när jag kom med min briljanta idé om att fånga in den med en håv så tyckte carro att det var läge att börja skratta så att det sprutade kaffe lite varstans, hahaha! så söt!
Jag frågade henne vad det var för ras på hennes katter;

- RAS?! inte vet jag, ingen!? dom kostade typ 50 spänn..
haha!

 

Jaja :) I morgon är det ny vecka och nya tag!

Natti natti.



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda suster

hhhaha:))

2009-09-21 @ 16:55:18

Postat av: Hannah-kusin

Hahahahah ! nollkoll ;)

2009-09-23 @ 10:19:26
URL: http://hannahhun.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: