Lördag och Söndag

2009-09-20 - 13:12:31
Igår hade vi en aldeles underbar dag i solen, vid en sjö, långt ute på landet. Var hur mysigt som helst, vi fiskade lite, grillade korv på pinnar och grillade marchmallows, mums :) Efter många timmar i solen begav vi oss hemåt, jag blev kär i en jättefin häst som jag myste med vid ästad bondgård, btw..

På kvällen bestämde jag mig för att cykla ner till stan och ta en drink med carro, sagt och gjort, vi satt och pratade i några timmar och skrattade åt Ugglan Hedvig som också var ute, haha. Internt skämt :)
Nej, men det var jätte trevligt och jag cyklade hemåt vid 01 tiden. har nog aldrig cyklat i sån svindlande fart förut, haha. Läskigt!

Idag blir det lite god söndagsmiddag här hos mammsen och pappsen. Sen sätter jag mig i bilen och åker mot mitt lilla hem i Örebro, med mig tar jag Carro och dumpar av henne hemma i Borås. Som tur är har jag navigation i telefonen så jag hittar hem, hihi :)

Tog lite bilder igår med telefonen, ska se om jag kan sätta in dom här!



Pappa ville köra bmw :)


Framme vid byasjön


Jonte var i full gång med fiskandet!


Hela gänget vid grillplatsen



Robin, Miranda och pappa grillar korv


Barn i vattnet i byasjön


Fina kusin Carolin!


Robin och Miranda på bryggan :)


Angelica har fiskat så mycket att hon håller på att förvandlas till en rosa håv ;)



Myspålle :)


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: