Lördag

2009-09-26 - 18:42:05

Sitter och tittar på Disneydax, hihi. Bumbibjörnarna is the shit! Mamma och pappa håller på med maten, det blir grillat, mums! Jag fick inte vara med, jag skulle vila eftersom jag jobbat idag, gärna för mig ;)
Efter jobbet idag åkte jag och mamma ut till Marieberg och tittade lite, köpte lite ljus och annat kraffs. Mamma köpte vitaminer, och om man köpte två burkar fick man en jättenalle (typ lika lång som mamma är var den, mamma är inte så lång;) ) Man fick den vare sig man ville eller inte, haha, så den fick vi gå och släpa på!
Sen handlade vi lite och nu står potatisgratängen i ugnen och grillen e laddad :) Fina firren!

Idag har mamma städat som en galning här medans vi jobbat, hon ringde och tjatade om hur mycket damm det var under sängen och på listerna, herrrrrrreguuuuuuuuuud vetni, hahaha. Grannarna måste undrat, dom tror säkert vi har haft en liten polsk städerska här idag som har fejat och donat och putsat fönster, haha. En vit stor regelab tshirt har hon haft på sig, bara att stryka över regelab och skriva sodexho istället så är det klappat. :D

Gotta go, ska nog se om jag inte kan hjälpa till med lite sallad åtminstonde! Puss



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

hahaha:)typiskt mamma:)kram

2009-09-26 @ 20:00:07

Postat av: Anonym

jaaa sånna bokstäver gillar jag:)

2009-09-27 @ 08:40:56

Postat av: Anonym

jaaa sånna bokstäver gillar jag:)

2009-09-27 @ 08:41:00


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: