måndag

2009-09-07 - 17:46:29
Go kväll! Sitter hemma i min stora feta soffa och laddar inför helgen, då blir det mässa och jobb i Jönköping för hela slanten.
Idag är darling i jönköping och jobbar tills senare ikväll så jag all alone här hemma, ska börja packa lite smått och tvätta och greja med lite smått och gott ;)

Jag (eller mina skor rättare sagt) är med i stinalees blogg idag, haha! Så himla roligt :)
http://stinalee.se/2009/september/utkast-httpsofiefibloggse2009septembe.html#comment

Undra hur många det är som klickat in sig hit? hihi. Tyvärr tror jag inte att så många stannar med min usla uppdatering, haha! Men jag är ju iofs inte ute efter så värst många readers (behöver nog itne oroa mig för det heller), det är ju för mig själv jag skriver och för min familj och mina vänner så dom kan få inblick i mitt intressanta liv! ;) Många bor lååångt borta från mig ju, snuft.

Jaja, nu ska jag kolla till mina små ägg som står och kokar, puss!







Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda syster

cooolt:))

2009-09-10 @ 18:29:39


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: