mycket just nu

2009-09-02 - 22:44:45
mycket just nu, bloggar igen när jag känner att jag har tid och har lust!

TJAO!


Försöker lägga in en bild på mig själv för tionde ggn, men endast en bild på en elefants bakdel kommer upp. haha, wtf?!??!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Kusin Carolin :)

tack för senast gumman! det var jättetrevlig och hoppas att ni har det bra där hemma. såg att du köpt id, verkligen skit bra! har hållt på med det några månader nu och är supernöjd :). när ses vi igen? puss!

2009-09-03 @ 11:32:27

Postat av: Emma

Hej tjejen! Längesen, hoppas allt är bra med dig och Chris. Tänker alltid på er när jag åker förbi er söta huslänga.



Jag ser att du har börjat använda ID, det är ju jättehärligt att du hittat något du gillar. Ville bara erbjuda dig möjligheten att prova hudvårdsmärket Mary kay som jag är hudvårdskonsult för. Hudvården och sminket är underbart! Även det bara mineraler : )



Jag visar produkterna genom hemmaklasser om 2-5 personer. Om du vill vara värdinna får du 200 kr att handla vad du vill för i sortimentet. De tjejer du bjuder har 10 % på allt. De kanske kan vara något? De är ju inget köptvång och det brukar vara en jättemysig kväll.



Fundera på det! kram, Emma

2009-09-03 @ 15:26:33
URL: http://popsickness.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: