onsdag

2009-09-16 - 19:16:51
aotch! Har ont i maggen idag :( Fick superont efter lunchen så jag åkte hem från jobbet och la mig och sov ett tag. Känns lite bättre nu men fortfarande lite ömt.
Jag undrar vad det kan vara, får ont ibland efter att jag ätit (oftast efter jag ätit sallad av någon konstig anledning) känns som en stor sten i magsäcken typ, eller att man har ett jättehårt skärp runt midjan, smärtan går ut i ryggen lite också. Ibland har jag inte ont på jättelänge och ibland oftare, hade såhär i lördags efter ett restaurangbesök och idag då, efter lunchen. Jobbigt!

Nog om det, sitter och smider lite roliga planer, hoppas dem går i kraft :) hihi säger inget (här i bloggen) förens jag vet om det blir av.

I helgen åker jag till mamma och pappa för lite sjukhusbesök osv. Vill gå några varv på stan och kolla på inneladdor till jobbet, gekås låter också lockande :) Vi får se, ska se till att träffa la familia iallafall såklart. Tar tåget i morgon em.

Nu ska jag ta några mackor och lite te och kolla tv o vila min ondaste mage lite.







Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: