Tisdag.

2009-09-29 - 18:45:14
Hej hopp,

Jag har nyss landat på en stol här hemma efter lite småplock och tvätt. Eftermiddagen bestod av Pilates och efter det en runda till affären för att köpa goda svenska äpplen, jag älskar när svenska grejor har säsong, känns bättre att köpa frukt och annat som är från Sverige än från Italien eller så. Frächare och bättre för miljön :)
Men det var inte det jag skulle säga utan jag köpte äpplena för jag tänkte koka ihop lite äppelkräm här i mitt lilla kök ikväll, mums!

Såg ni Svenska Hollywoodfruar igår? Haha jag älskar Maria Montazami, hon är så himla rolig och go :) Igår så berättade hon att hon hade skaffat ett jobb och tjänat ihop sina egna pengar istället för att bara leva på veckopengen från hennes man, så hon hade sparat ihop pengarna hon tjänat aldeles själv och skulle unna sig något. Först tänke hon köpa sig en chanel väska, men sen ville hon göra något för sin familj så hon köpte ett kylskåp istället, haha! Hon klädde in det med ett rött band och överraskade familjen, sen fick dom allihopa klippa av det röda bandet och öppna kylen som hon fyllt med familjens favoritmat :) Så söööt :) hihi.


Jaja, nu ska jag faktiskt sätta igång med koket här, C är i stockholm ikväll, och av någon konstig anledning blir jag alltid så kreativ när han inte är hemma, haha. Jag bakar, lagar mat, städar och donar :D Kanske för att det är så tråkigt att vara själv så jag håller mig sysselsatt.

Puss :)


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Carolin Kusin :)

du är en riktigt hemmafru du :). vi får pricka en helg snart! puss

2009-09-30 @ 11:04:13


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: