Tisdag

2009-09-22 - 20:14:38
efter min pilates kurs i eftermiddags satte jag gasen i botten mot blomsteraffären ochinhandlade lite blomster till framsidan, har stått tomt i krukorna ett tag nu så jag tänkte attnu är det faktiskt dax. Det är så himla roligt att köpa blommor dessutom och jag kunde behöva lite uppmuntring ikväll kände jag.

Får ju inte glömma att det är världens bästaste storasystersfödelsedag idag! Grattis snygging!

Har duschat och väntar på att C ska ringa så jag kan hämta honom från jobbet, tills dess blir det Idol och bloggning :)

Höstnytt:


Floooooowers !






Visst är mina nya bokstäver fina ? :)


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

ja jättefint!!!!!!!!:))mysigt, det är så kul på hösten för då blir man sugen på att göra lite fint här och var..Puss

2009-09-23 @ 07:03:58

Postat av: Linda

ja jättefint!!!!!!!!:))mysigt, det är så kul på hösten för då blir man sugen på att göra lite fint här och var..Puss

2009-09-23 @ 07:04:24

Postat av: Carolin

du är roligt!! haha!! mysigt att du hann med in och ta en kaffe innan du skulle åka vidare :). Kram!

2009-09-28 @ 11:06:50


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: