Torsdag

2009-09-24 - 20:14:45
Hej hopp!

Sitter i min stora goa soffa och kollar lite på idol och äter kvällis. Idag har jag jobbat som vanligt och efter jobbet brummade jag hem och har städat och lagat lite mat, duktig om jag får säga det själv ;)

Väntar på darling också som kommer hem sent ikväll efter en vistelse i Frankfurt. Saaaaaaknar honom! Han har bara varit borta en natt, men det är alldeles föööör länge :D hihi.

Och i morgon är det Fredag, vilket är otroligt skönt, inte nog med det, mamma och pappa kommer hem till oss i morgon :)) Äntligen! Var så himla längesen, ska bli så mysigt! Både jag och darling jobbar i helgen, men det är bara några timmar som tur är!

Just jäklar... kom på att jag ska ju lämna blod i morgon bitti. tur att jag kom på de!

Nu ska jag göra annat, puss!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

e nnatt kom tillbaka när han ska vara borta i en månad..GAh:/ mysigt med besök i helgen:9kramis

2009-09-25 @ 18:06:29


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: