20100805

2010-08-05 - 21:10:27

Semestern har dragit igång och det är jätteskönt! Så härligt! I måndags skuttade jag på tåget och for ner till släkta här i varberg.
Mamma, pappa och Robin mötte upp mig på stationen och måndagskvällen bjöd på brasa och korvgrillning vid en sjö i åkullas bokskogar. Så mysigt! Metade gjorde vi också på bryggan. utan någe vidare napp förstås. Men vad gör väl det? :)

Sitter och funderar men kan verkligen inte komma på vad jag gjorde i tisdags?! Joooo juste ja vi åkte ut till getterön för lite sol o bad. Vädret var väl sådär, kyligt när solen gick i moln, vilket den gjorde stup i kvarten, men när väl solen kom fram var det riktit skönt!
Kanske var detta första och sista dagen vid havet för detta året så självklart tvingade jag mig själv att doppa mig! Hojja.

Igår satte jag mig på cykeln och trampade bort till Linda o co, sedan åkte vi över till Sanna för en fika.. eftermiddan tillbringade jag med mamma o pappa, vi (läs: pappa) lagade lite mat och jag tog en liten tupplur och sådär.. :) 

Idag har jag varit ute hos farmor och farfar och fikat! Sedan bar det vidare hem till Sanna igen för massa tjöt med henne, jessica och evelina! Mycket trevligt :) Blev en liten snabbis hos mina fina syster m. familj också nu ikväll. åh, som förr ♥ vilken lyx att ha 2 minuter med cykel dit. Det är man inte bortskämd med!

Får väl se vart dagen tar mig i morgon.. gekås månne? 

underbart med semester i vilket fall ♥
  



Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: