20100803

2010-08-03 - 20:43:06

Hur gammal är du om fem år? 29 (wtf!? haha)

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Halva släkten typ

Hur lång är du? 170

Vilken är den senaste filmen du sett? Den hette något med "shoppaholic"

Vem ringde du senast? Chris om jag inte minns fel

Vem ringde dig senast? Mitt hjärta

Hur löd det senaste sms:et du fick? "Dom ringer tillbaka snart"

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

När såg du senast din mamma? 30 sekunder sen

Vilken ögonfärg har du? melerade (grön, brun typ)

När vaknade du i dag? Strax efter 9

Vilken är din favoritjulsång? Svårt att säga

Vilken är din favoritplats? Meh, gillar inte att svara på favorit-frågor. Ha sällan en speciell favorit på saker och ting.

Vilken plats föredrar du minst? i en baja-maja

Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj, vet inte. Vad som helst kan ju hända på så lång tid.

Vad skrämde dig om natten som barn? spöken, sprang in till mamma och pappa varje natt :)

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Minns inte

Hur stor är din säng? 180

Har du stationär eller bärbar dator? både och

Hur många kuddar har du i sängen? Många, men sover bara på en, när jag vaknar ligger det ofta en hel hög med kuddar på golvet

Hur många landskap har du bott i? tvåååå

Vilka städer har du bott i? Varberg och Örebro

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Inomhus - strumpor, utomhus - skor, stranden - barfota.

Vilken är din favoritglass? Hemgjord är ju svårslagen

Tycker du om kinamat?  Jaaa!

Tycker du om kaffe? Nja, helt okej. Men tål det inte så jag dricker sällan kaffe.

Vad dricker du till frukost? juice, te.

Är du en beroendemänniska? Nej

Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Emilia

Vill du ha barn? Jaadå, men inte än!

Kan du några andra språk än svenska? engelska

Har du någonsin åkt ambulans? Nej tror faktiskt inte det (peppar peppar)

Vad spenderar du helst pengar på? Mat, resa, shoppa

Äger du dyrbara smycken? Oooohja, vet inte vart jag ska göra av alla mina juveler ;)

Kan du rulla med tungan? Ja, jag ka rulla den till en rulle

Vad har du för ringsignal? rrrriiing, rrriiing.

Vad har du närmast dig just nu som är rött? pappas pärmar

Vilken var den senaste boken du läste? uj, uj, uj det minns jag inte

Läser du någon dagstidning? brukar läsa NA på jobbet

Prenumererar du på någon veckotidning? min veckorevyn tog nyss slut! :(

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett bokningsnummer

När var du i kyrkan senast? Det måste väl varit i Maj i St. peterskyrkan i Rom

Hur länge har du campat som längst i ett tält? En natt eller två kanske, usch! Haha



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Sabine

Åh älskar listor, denna snor jag!

2010-08-17 @ 22:00:27
URL: http://nissesmamma.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: