fredagsmys.

2010-01-22 - 20:23:17

Sitter hemma i mamma och pappas vardagsrum och har fredagsmys ;) vi har käkat tacos och nu tittar vi på på spåret, hihi.
Jobbade tills efter lunch idag sedan satte jag mig i bilen och styrde kosan 36 mil sydväst och hamnade slutligen här :) C är i tyskland hela helgen så jag passar på att hälsa på familjen min. Med NRJs fredagsmusik på hög volym är det riktigt roligt att åka bil, särskilt när man har en riktigt bra bil att åka i, smidigt och enkelt :)

Jag sitter faktiskt och surfar för första gången på min nya laptop :)) Efter kraschen på den gamla bestämde jag mig för att investera i en ny aldeles egen dator, så nu gäller det att flytta över alla bilder och sådär från gamlingen bara.

Happ, nu ska jag återgå till den riktiga världen en stund.. :)



ha en bra fredag alla, ta hand om er där ute!

 



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Sanna

Jaaaa det bästa är ju när man kan flyga direkt..

Vi hade världens jobbigaste flygresa hit.. flög Malaga-Dusseldorf, Dusseldorf-Berlin, Berlin-Bangkok, Bangkok-Koh Samui... pjuuu.. Kul att du kommer ner till varberg när vi har kommit hem, är ju Jessans födelsedag den 5:e med ju :) Puss & Kram

2010-01-23 @ 05:26:30
URL: http://sannawright.blogg.se/

Postat av: Sanna

Angâende jessan b-day! I och med att Jessan har det lite jobbigt nuförtiden sâ tänkte jag eventuellt att vi typ kunde ordna en liten överasknings middag för henne.. För tror iaf inte att hon har planerat nâgot.. Sâ tänkte eventuellt att jag kunde kolla med mossan & fassan om vi kanske kunde vara hos oss, kan ju be dom sätta pà värmen i ute rummet.. Kanske typ bara laga lite taccos och köpa nàgon flaska vin och nâgon flaska champagne och typ bara vara jag, du, jessan och eve kanske? Men jag mâste ju självklart kolla med mossan först.. Jessan bor ju hos fredrik sâ tror inte direkt att hon vill ha nâgot där och jag vill inte vara där heller sâ... Tänkte att det kunde vara mysigt att bara vara vi 4 sâ vi kan tjöta och ta nâgra glas vin och det behöver ju inte bli sâ sent heller... vad tycker du? Puss & Kram

2010-01-24 @ 05:37:22
URL: http://sannawright.blogg.se/

Postat av: Susann

Tycker mycket om det du skrev! Kul att se lite prima saker och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

2010-12-01 @ 16:46:54
URL: http://jade.se


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: